субота, 5. април 2014.
петак, 4. април 2014.
Од ЈА до МИ - Разлог за свађу и начини да се свађа избегне
У петак, 28.3.,
ученици I5 радили су радионицу бр.2 у оквиру пројекта ,,Од ја до ми“, који
реализујe Тим за заштиту од насиља. Радионица ,,Разлог за свађу и начини да се свађа избегне“ била је врло
инспиративна за децу. Она су тражила начине да избегавају свађу и да излаз из
неке ситуације нађу у компромису и толеранцији. Нарочито им је било забавно да драматизују басне ,,Два јарца“ и ,,Две
козе“, мењају улоге и решавају настале ситуације. ,,Оживаљавајући“ своје
прстиће, уочили су значај пријатељства и слоге.
Све у свему, било им
је забавно, динамично и надасве поучно.
четвртак, 27. март 2014.
Од ЈА до МИ - Шта је све насиље
У оквиру
пројекта ,,Од ЈА до МИ'' 26.3.2014. године у одељењу VI 4 одржана је радионица ,, Шта је све насиље''. Радионицу је водио наставник техничког и
информатичког образовања Ненад Стаменовић уз велику помоћ разредног старешине
Зденке Јаношев.
Циљ радионице
је подстицање ученика на размену и препознавање различитих врста и облика
насиља. Такође ученици уче да препознају и уоче различите облике насиља у
ситуацијама где се одрасли или деца понашају насилно/агресивно.
среда, 26. март 2014.
Од ЈА до МИ - Биоскоп у школи
У петак, 21.03.2014., у нашој школи
одржана је прва пројекција филма у оквиру пројекта Тима за превенцију и заштиту
од насиља ,,Од ја до ми“. Ученици I5, II5, IV1 и IV3, заједно су погледали
пригодни анимирани филм. Показали су велико интересовање за овакву врсту активности.
Биоскоп у школи реализоваће се једном месечно, у две одвојене
пројекције, примерене млађим и старијим ученицима.
Јелена Пантић
петак, 14. март 2014.
Од ЈА до МИ - Игре без граница
,,ОД ЈА ДО МИ –ИГРЕ БЕЗ ГРАНИЦА''
(ТАКМИЧЕЊЕ УЧЕНИКА ОШ ,,ИВО АНДРИЋ'' У СПОРТСКОМ ВИШЕБОЈУ)
(ТАКМИЧЕЊЕ УЧЕНИКА ОШ ,,ИВО АНДРИЋ'' У СПОРТСКОМ ВИШЕБОЈУ)
уторак, 11. март 2014.
Од ЈА до МИ - Семафори осећања
У одељењу I5, у оквиру пројекта ,,Од ЈА до МИ'' 7.3.2014. године одржана је радионица ,,Семафори осећања''. У трајању од два школска часа ученици су бојили
цртеже лица и на тај начин имали задатак да слободно изразе своја осећања и
емоције и јасно ставе до знања шта им прија а шта не у дружењу и комуникацији
са другом децом.
Пријавите се на:
Постови (Atom)